Over ons
Over ons
Maak kennis met Habets Interim Management
Behoefte aan gedreven Interim-managers en Project-leiders
Habets Interim Management is op 1 januari 2015 opgericht. Deze bedrijfstak is ontstaan uit een toenemende vraag naar Interim Managers en projectleiders binnen de klantenkring van het moederbedrijf Habets Event Support / 123Feestverhuur.
Habets Event Support / 123Feestverhuur
Habets Event Support / 123Feestverhuur is gespecialiseerd in het organiseren en faciliteren van feesten en evenementen. Zowel voor de particuliere als voor de zakelijke markt.
De kracht van ons bedrijf zit in het feit dat we beschikken over een totaalconcept uit eigen voorraad. We hebben alles in huis om niet alleen de praktische zaken te regelen, maar ook de kennis om alle facetten van het evenement tot in de puntjes te organiseren en er écht iets speciaals van te maken.
Nieuwe organisatievormen en samenwerkingsverbanden
Tot de klantenkring van Habets Event Support / 123Feestverhuur behoren veel verenigingen, buurt- en gemeenschapshuizen. In het laatste half jaar van 2014 ontstond een ‘explosieve vraag’ naar interim-managers in deze sector. Dit is een gevolg van de bezuinigingen op de subsidies voor verenigingen, buurt- en gemeenschapshuizen. Dit raakt de leefbaarheid van wijken en buurten.
Veel gemeenten zoeken daarom de samenwerking met het bedrijfsleven en verenigingen om tot nieuwe organisatievormen te komen.
Betrokken bij verenigingen en buurthuizen
Vanuit de betrokkenheid bij de leefbaarheid van wijken en buurten, dacht Johan Habets, eigenaar van Habets Event Support / 123 Feestverhuur, na over de bijdrage die zijn bedrijf hieraan zou kunnen leveren. Hij dacht hierbij direct aan de door de wol geverfde Huub Habets. Een nieuwe tak voor zijn bedrijf was geboren.