Over ons

Over ons

Maak kennis met Habets Interim Management

Behoefte aan gedreven Interim-managers en Project-leiders

Habets Interim Management is op 1 januari 2015 opgericht. Deze bedrijfstak is ontstaan uit een toenemende vraag naar Interim Managers en projectleiders binnen de klantenkring van het moederbedrijf Habets Event Support / 123Feestverhuur.

Habets Event Support / 123Feestverhuur

Habets Event Support / 123Feestverhuur is gespecialiseerd in het organiseren en faciliteren van feesten en evenementen. Zowel voor de particuliere als voor de zakelijke markt.

De kracht van ons bedrijf zit in het feit dat we beschikken over een totaalconcept uit eigen voorraad. We hebben alles in huis om niet alleen de praktische zaken te regelen, maar ook de kennis om alle facetten van het evenement tot in de puntjes te organiseren en er écht iets speciaals van te maken.

aan-telefoon

Nieuwe organisatievormen en samenwerkingsverbanden

Tot de klantenkring van Habets Event Support / 123Feestverhuur behoren veel verenigingen, buurt- en gemeenschapshuizen. In het laatste half jaar van 2014 ontstond een ‘explosieve vraag’ naar interim-managers in deze sector. Dit is een gevolg van de bezuinigingen op de subsidies voor verenigingen, buurt- en gemeenschapshuizen. Dit raakt de leefbaarheid van wijken en buurten.

Veel gemeenten zoeken daarom de samenwerking met het bedrijfsleven en verenigingen om tot nieuwe organisatievormen te komen.

Betrokken bij verenigingen en buurthuizen

Vanuit de betrokkenheid bij de leefbaarheid van wijken en buurten, dacht Johan Habets, eigenaar van Habets Event Support / 123 Feestverhuur, na over de bijdrage die zijn bedrijf hieraan zou kunnen leveren. Hij dacht hierbij direct aan de door de wol geverfde Huub Habets. Een nieuwe tak voor zijn bedrijf was geboren.

portret-huub-orig

Wie is Huub Habets?

Huub Habets is wat je noemt een specialist op het gebied van: Handhavingsvraagstukken binnen de Sociale zekerheid, het zorgdomein maar ook op het gebied van veiligheid en leefbaarheid van wijken en buurten.  In zijn rugzak zit 40 jaar ervaring en deskundigheid. Die verzamelde hij in verschillende functies voor de overheid in Nederland. Hij ziet grote kansen om organisaties in deze ‘nieuwe tijd’ bij te staan. Huub is een ervaren (project-)manager en deed die ervaring op binnen diverse overheidsorganen. Zijn kracht zit in het bouwen van een team/organisatie dat resultaatgericht aan het werk gaat om veranderingen tot stand te brengen in de complexe omgeving van veiligheid, leefbaarheid en het sociale domein. Als (project-) manager heeft hij  ruime ervaring opgedaan met integrale en multidisciplinaire (project-)teams, onder andere gericht op wijkgericht werken ter verbetering van veiligheid- en leefbaarheidsvraagstukken. Zijn insteek binnen deze projecten is om zorgverleners en handhavers door elkaars bril te laten kijken. Om vervolgens gezamenlijk op te trekken in de aanwezige problematiek. Vanuit deze visie zijn diverse succesvolle wijkgerichte projecten ten behoeve van de gemeenten Weert, Roermond, Heerlen, Den Bosch, Uden en Eindhoven verricht. Hierdoor heeft hij geleerd en is hij in staat om de doelstellingen van mensen en organisaties daadwerkelijk te verbinden. Zijn grote voorkeur ligt in het werken met mensen. Zijn kracht zit in het coachen, motiveren en inspireren van mensen die tezamen “de organisatie” vormen.  Steekwoorden die hem typeren zijn: openheid, vertrouwen, rechtvaardigheid, eerlijk en durf.  Hij is politiek bekwaam, met gevoel voor relaties en belangen. Wenst u rechtstreeks in contact te komen met Huub Habets? dan kunt u mailen naar: Huub@habets-interim-management.nl
portret-tarik-orig

Wie is Tarik Divarci?

Tarik Divarci is wat je noemt een specialist op het gebied van projectmanagement binnen de sociale zekerheid en de laatste jaren ook in het zorgdomein. Dit specialisme verzamelde hij in verschillende functies binnen de overheid in Nederland. Hij ziet grote kansen om organisaties in deze ‘nieuwe tijd’ bij te staan, omtrent rechtmatigheidsvraagstukken op de verschillende domeinen. Zijn  drive is om als vakman zich steeds verder te ontwikkelen. Dit vertaalt zich in de praktijk in een resultaatgerichte werkhouding. Waar anderen tegen onverwachte- of probleemsituaties aan lopen en dus vastlopen, ervaart hij deze als uitdagingen en zoekt naar de passende oplossing. De start van zijn loopbaan is gemaakt binnen het UWV. Daar heeft hij onder andere 4 jaar als fraude inspecteur gewerkt. Daar is zijn “liefde” voor het sociale domein en handhaving ontstaan en is dat voor een deel bepalend geweest voor zijn vervolgstappen in zijn carrière. Voor diverse overheid instanties heeft hij opdrachten uitgevoerd, in het kader van advies, toezicht en handhaving binnen het sociaal domein. Hij is samenwerkend en daardoor verbindend, creatief en klantgericht. Waarbij hij de te bereiken resultaten niet uit het oog verliest. Wenst u rechtstreeks in contact te komen met Tarik Divarci? dan kunt u mailen naar: Tarik@habets-interim-management.nl